Discu diamantatu per a triturazione di béton, terrazzo, superficia di pietra

A spiegazione prufessiunale di discu di macinazione di diamanti si riferisce à l'attrezzu di triturazione di discu utilizatu nantu à a macinatrice, chì hè cumpostu da un corpu di discu è un segmentu di macinazione di diamanti. I segmenti di diamanti sò saldati o incrustati nantu à u corpu di u discu, è a superficia di travagliu, cum'è i pavimenti di cimentu è di petra, sò lucidati lisamente attraversu a rotazione à alta velocità di a macina.

A causa di e caratteristiche di l'abrasivi di diamanti, l'abrasivi di diamanti sò diventati strumenti ideali per a macinazione di materiali duri è a superficia di u pavimentu. Ùn sò micca solu alta efficienza, alta precisione, ma anu ancu una bona rugosità, un bassu cunsumu abrasiu è una longa vita di serviziu. Pò ancu migliurà e cundizioni di travagliu.

I dischi di triturazione di diamanti sò generalmente usati per a lucidatura di marmaru, granitu, ceramica, petra artificiale, etc., soprattuttu per a custruzzione di pareti esterni di cimentu in u decoru, u nivellu lucale di pavimenti è di marmura è piastrelle decorative di granitu. Havi i vantaghji di a veloce di macinazione veloce è a longa vita.

Sottu hè unu di i platti di macinazione di diamante più cumuni, si adattanu à a maiò parte di e smerigliatrici per pavimenti 250 mm (Blasrac BGP-250 è BGS-250 / Norton Clipper GC250 / DFG 400 / TCG 250), generalmente saldemu 20 pezzi 40 * Segmenti di rettangulu 10 * 10mm, se avete bisognu di altre forme di segmentu o numeri, pudemu ancu persunalizà a basa nantu à a vostra dumanda. Grits 6 # ~ 300 # sò dispunibuli. Legame morbido, legame medio, legame duro sò opzionali per adattarsi a diverse superfici dure. Sò principarmenti aduprati per a macinazione di cimentu, terrazzo è superficia di petra, ponu ancu esse aduprati per epossidichi, cola, rimozione di pittura.

diamond grinding plate

A seguita hè più altri disinni di platti di macinazione di diamanti per a vostra riferenza.

10inch plate
250mm arrow,.
250mm plate
250 plate..
250 plate,;
Klindex'''

Eccettu u discu di macinazione di diamanti, fabricamu ancu ogni tipu di strumenti di diamante, cum'è scarpi di macinazione di diamanti, roti di tazza di diamanti, tamponi di lucidatura di diamanti, Strumenti di macinazione pcd ecc Benvenuti à a vostra dumanda.


Tempu di Postu: Nov-02-2021