Cumu tinghje i pavimenti in cimentu

1

I tacchi di cimentu aghjunghjenu un culore attraente à i pavimenti di cimentu durable. A cuntrariu di e tacchi d'acidu, chì reagiscenu chimicamente cù u béton, i tacchi acrilichi tinghjenu a superficia di u pavimentu. E macchie acriliche basate in l'acqua ùn pruducenu micca i fumi chì e macchie à l'acidu pruducenu, è sò accettabili sottu strette norme statali di prutezzione ambientale. Prima di sceglie una macchia o un sealer, verificate l'etichetta per assicurà chì hè accettabile sottu à i normi di emissioni in u vostru statu. Assicuratevi chì u vostru sealer di béton hè cumpatibile cù u tipu di macchia di béton chì utilizate.

Pulite u pavimentu di cimentu

1

Aspirate bè u pavimentu di cimentu. Prestate una attenzione particulari à i bordi è i cantoni.

2

Imbulighjate u detergente per piatti cù acqua calda in un bucket. Mop and scrub the floor, and vacuum the residue with a wet vac.

3

Risciacquate u pavimentu cù una lavatrice di pressione, lasciate asciucà u pavimentu, è aspirate tutti i residui rimanenti. Bagnate u pavimentu è pulite di novu se l'acqua perle.

4

Spray a suluzione di l'acidu citricu nantu à u pianu pulitu è ​​​​scrub it with a brush. Stu passu apre i pori di a superficia di u pianu in modu chì u cimentu pò ligà cù a macchia. Risciacquate u pavimentu cù una lavatrice elettrica da 15 à 20 minuti dopu, dopu chì u bubbling si ferma. Lasciate u pianu seccu per 24 ore.

Applica Stain Acrylic

1

Pour a tacca acrilica in una tavola di pittura. Spazzola a macchia nantu à i bordi è i cantoni di u pianu. Dip the roller in a tacca è applicà a tacca à u pianu, sempre rotulendu in a listessa direzzione. Lasciate u primu mantellu seccu per almenu trè ore.

2

Applica una seconda capa di macchia. Dopu chì u sicondu mantellu si secca, mop the floor with dish detergent and water. Lasciate u pavimentu seccu per 24 ore, è lavate di novu se pudete sentu alcun residuu nantu à a superficia di u pianu.

3

Pour u sigillante in una tavola di pittura è rotulà u sigillante nantu à a superficia pulita è secca. Permette chì u sealer si secca almenu 24 ore prima di marchjà nantu à u pianu o portanu mobili in a stanza.

Benvenuti à visità u nostru wetsite per più infurmazione. www.bontai-diamond.com.

 


Tempu di Postu: Dec-10-2020